torsdag den 17. november 2011

Google+

Efter at have haft min Google+ profil i et stykke tid, må jeg konstatere, at tjenesten i nogle tilfælde bliver brugt på samme måde som facebook. Meningen, som jeg har forstået det, var at man kunne danne forskellige netværk (her kaldet cirkler) og at man derfor kunne holde alle sine private skriverier og fotos ude af det offentlige forum.

Der er jo definitioner på G+´s cirkler:
Venner: Dine rigtige venner- dem du føler dig tryg ved at dele private oplysninger med.
Bekendte: Et godt sted at placere personer, men som du ikke har et særligt tæt forhold til.
Familie: Din nærmeste og udvidede familie med så meget eller lidt svigerfamilie som du ønsker.

Så er der iøvrigt frit slag til at oprette alle de cirkler, du selv ønsker. Jeg har for eksempel oprettet et netværk/cirkel, som jeg har kaldt: Fotointeresserede.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar